Vse cene v spletni trgovini Apex Solutions d.o.o. vsebujejo DDV in veljajo na dan naročila. Apex Solutions d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Cene in pogoji naročila veljajo izkjučno za naročila preko spletne trgovine.
V naši spletni trgovini je možno plačilo na naslednje načine:
Predračun prejmete ob spletnem naročilu, ko označite plačilo po predračunu. Vrednost predračuna nakažete na naš transakcijski račun SI56 6100 0002 9132 357. Zaradi hitrejše izvedbe naročila nam potrdilo plačila lahko pošljete na naš elektronski naslov team@apex-solutions.si
Kartično plačilo
Plačilo s kreditno ali plačilno kartico preko sistema Stripe in/ali Paypal
Plačilo po povzetju
Pri plačilu po povzetju plačate naročeno blago prinašalcu, ki vam prinese paket. Če ob dostavi ni nikogar, vam prinašalec pusti obvestilo.
Plačilo po povzetju ni mogoče za pohištveni asortima.
Dostava in vračila
Dostava
Preprosta, hitra in transparentna dostava:
Stremimo k temu, da bo dostava vašega naročila enostavna, hitra in brez skrbi. Želimo poskrbeti, da prejmete svoje izdelek hitro in brez težav.
Transparentni stroški dostave:
Stroški dostave so jasno razvidni na blagajni pred zaključkom nakupa. Tako točno veste, koliko boste plačali, še preden oddate naročilo.
Hitra dostava večine izdelkov:
Trudimo se, da večino naročil dostavimo hitro in varno na vaš naslov že v 48-36 urah.
Sledenje pošiljki:
Spremljajte svoje naročilo in preverite predvideni datum dostave preko sledilne številke, ki jo prejmete ob odpremi paketa.
Za podrobnejše informacije o časih dostave, stroških in razpoložljivih možnostih se vedno lahko obrnete na našo prijazno ekipo za podporo strankam. Z veseljem vam bomo pomagali!
Menjave in vračila
Trudimo se zagotoviti odlično nakupovalno izkušnjo vsem našim strankam.
Zavedamo se, da se včasih zgodi, da preprosto niste zadovoljni z izdelkom. V takšnih primerih smo tukaj, da vam pomagamo z gladkim in enostavnim postopkom vračila ali zamenjave.
Naš cilj je preprost: želimo vam zagotoviti brezskrbno izkušnjo nakupovanja in si pridobiti za vaše zaupanje.
Izdelek brez vidnih znakov uporabe lahko vrnete v roku 14 dni.
Ne glede na to, ali želite vračilo kupnine ali zamenjavo izdelka, vam bomo pomagali na vsakem koraku.
Postopek je preprost: obrnite se na našo ekipo za podporo strankam na info@cosmopop.si, vključite številko naročila in razlog za vračilo in z veseljem vam bomo pomagali.